پیروزی ایران برابر سریلانکا در گام اول، چشم انتظار تماشاگران

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، بیستمین دوره مسابقات والیبال مردان قهرمانی آسیا روزهای 22 تا 30 شهریور با حضور 16 تیم در چهار گروه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد و در خاتمه هشت تیم برتر جواز حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک 2020 توکیو که دیماه سالجاری در چین برگزار می گردد، را کسب خواهند کرد. تیم ملی والیبال ایران امروز در نخستین بازی مقابل تیم سریلانکا نهاده شد.

پیروزی ایران برابر سریلانکا در گام اول، چشم انتظار تماشاگران

ایگور کولاکوویچ در این بازی ابتدا امیر حسین اسفندیار، فرهاد قائمی، محمد موسوی، محمدرضا موذن، پوریا یلی، جواد کریمی و علی شفیعی به زمین فرستاد.

ست نخست؛ 25 بر 15 به سود ایران

تیم ملی ایران که با ترکیب تیم جوان بازی را شروع کرد ابتدا با دو اختلاف امتیاز پیش بود. ملی پوشان که کار سختی نداشتند نخستین تایم استراحت فنی را با نتیجه 8 بر 5 پیروز پشت سر گذاشتند. در ادامه اختلاف امتیاز حفظ شد و شاگردان ایگور پیروز شدند 14 بر 11 همچنان تیم برتر زمین باشند تا سرمربی سریلانکا تقاضای تایم استراحت دهد. وقفه ایجاد شده در روند بازی تاثیری داشت و غلامی با آبشاری زیبا امتیاز 15 را برای ایران به دست آورد. پوریا یلی نیز امتیاز 16 را کسب کرد تا دومین تایم استراحت فنی نیز با نتیجه 16 بر 12 به سود ایران همراه گردد. در نهایت این ست با رجحان 25 بر 15 به سود ایران انتها یافت.

ست دوم؛ 25 بر 17 به سود ایران

در این ست دو تیم با امتیاز برابر بازی را شروع کردند تا اینکه امیرحسین اسفندیار با دو کسب دو امتیاز متوالی ایران را با نتیجه 4 بر 2 پیش انداخت. نخسیتن تایم استراحت فنی با نتیجه 8 بر 6 به سود ایران همراه شد. سریلانکا در این ست بازی برابری با ایران داشت اما شاگردان ایگور بار دیگر پیروز شدند با ایجاد اختلاف 4 امتیازی با نتیجه 18 بر 14 از حریف پیش بیافتند در نهایت این ست نیز با نتیجه 25 بر 17 به سود ملی پوشان کشورمان تمام شد.

ست سوم؛ 25 بر 23 به سود ایران

در این ست سریلانکا امیتاز نخست را کسب کرد و بازی تا امتیاز 3 برابر پیش رفت. اما بار دیگر ملی پوشان ایران پیروز به ایجاد اختلاف 4 امتیازی شدند تا نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه 8 بر 4 به سود ایران همراه گردد. دومین تایم استراحت فنی نیز با رجحان 16 بر 12 شاگردان کولاکوویچ همراه بود.

در حالی که ملی پوشان ایران 4 امتیاز از حریف پیش بودند سریلانکا اختلاف امتیاز را به عدد یک کاهش داد تا ایگور کولاکوویچ تقاضای تایم استراحت دهد اما تاثیری نداشت و سریلانکایی ها بازی را در امتیاز 17 برابر کردند و با کسب امتیاز دیگر از ایران پیش افتادند. مسعود غلامی با زدن آبشار بازی را برابر کرد و فرهاد قائمی ایران را با نتیجه 19 بر 18 پیش انداخت.

حریف نه چندان مطرح در امتیازات پایانی ست سوم مقاومت خوبی از خود نشان داد و حتی 22 بر 20 هم از شاگردان کولاکوویچ پیش افتاد اما ملی پوشان کشورمان دو امتیاز را جبران کردند و در امتیاز 24 از حریف پیش افتادند و در نهایت این ست را 25 بر 23 به سود خود انتها دادند تا 3 بر صفر برنده شوند.

تیم ملی فردا از ساعت 18:30 در دومین بازی مقابل قطر قرار خواهد گرفت.

thailandro.ir: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی

turkeyro.ir: تور ترکیه ارزان قیمت، تور استانبول، تور آنتالیا، کوش آداسی، ازمیر، آنکارا

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44867

به "پیروزی ایران برابر سریلانکا در گام اول، چشم انتظار تماشاگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی ایران برابر سریلانکا در گام اول، چشم انتظار تماشاگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید