قیاس بنیانگذار هواوی از بمب اتم و هوش مصنوعی

به گزارش مجله سرگرمی، رن ژنگ فی امروز سه شنبه در سخنرانی خود در این نشست بین المللی توضیح داد من در زمان بمباران اتمی هیروشیما متولد شدم و دیدم که افراد اطرافم از بمب های هسته ای می ترسند اما انتها نیروگاه های هسته ای و استفاده از اشعه در بیمارستان ها به نفع بسیاری از مردم بوده است همین مساله می تواند برای هوش مصنوعی نیز صادق باشد.

قیاس بنیانگذار هواوی از بمب اتم و هوش مصنوعی

وی که دخترش خانم منگ وانژو هم اکنون به درخواست آمریکا در کانادا در حبس خانگی است در بخش دیگری از سخنانش گفت: علیرغم فشارهای آمریکا همه چیز خوب است.

رن توضیح داد گمان می برم آمریکا اقدامات بیشتری علیه این شرکت انجام دهد در حالی که هواوی همچنان به حیات خود ادامه می دهد.

بنیانگذار هواوی اضافه نمود: ما اکنون تجربه های خوبی را از فشارها و تحریم های آمریکا علیه هواوی به دست آورده ایم ما صدها میلیارد دلار در قالب برنامه B سرمایه گذاری کردیم به همین دلیل می توانیم در برابر موج اول حمله ایالات متحده مقاومت کنیم.

او همچنین تاکید نمود هواوی یک هوادار ایالات متحده است شرکتی که ده ها شرکت مشاوره ایالات متحده را استخدام نموده است تا به هوآوی نحوه مدیریت یک شرکت عظیم را آموزش دهد آمریکا باید افتخار کند که تجربه آنها در زمینه مدیریت، توسعه را به جاهای دیگر آورده است.

پنجاهمین گردهمایی سالانه مجمع جهانی اقتصاد سال جاری هم طبق سنت سالیان اخیر در اواخر نخستین ماه میلادی و از 20 تا 24 ژانویه (30 تا 4 بهمن) همچون دوره های پیش در شهر داووس سوئیس و با حضور سران و صاحبنظران سیاسی و مالی کشورهای مختلف در حال برگزاری است.

اجلاس سال جاری بر هفت موضوع متمرکز خواهد بود: نجات سیاره زمین، جامعه و آینده کار، منافع فن آوری، اقتصاد منصفانه، کسب و کار بهتر، آینده سالم و ماوراء ژئوپولتیک.

سه هزار میهمان در اجلاس سال جاری حضور خواهند یافت که از جمله آنان می توان به دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، اورسولا فون در لاین رئیس کمیسیون اروپا و کریستین لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا اشاره نمود.

thailandro.ir: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی

turkeyro.ir: تور ترکیه ارزان قیمت، تور استانبول، تور آنتالیا، کوش آداسی، ازمیر، آنکارا

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

منبع: انتخاب
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 79299

به "قیاس بنیانگذار هواوی از بمب اتم و هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیاس بنیانگذار هواوی از بمب اتم و هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید