بازداشت سارقان منازل اردبیل و تهران پس از گذشت 2 سال

به گزارش مجله سرگرمی، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 دزد منزل و یک مالخر اطلاع داد.

بازداشت سارقان منازل اردبیل و تهران پس از گذشت 2 سال

به گزارش ، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت گفت: ساعت 9 شب سیزدهم دی ماه 95، ماموران کلانتری 133 شهر زیبا برابر گزارش یکی از شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت منزل به محل حادثه مراجعه کردند.

وی بیان داشت: با مراجعه ماموران کلانتری در محل شاکی گفت ساعت 12 امروز از منزل خارج شدم و در ساعت 21 که مراجعه کردم، متوجه شدم قفل در ورودی تخریب شده و دزد یا دزدان وارد منزل شده اند.

این مقام انتظامی مطرح کرد: شاکی مدعی بود که دزدان اموالی از قبیل سرویس طلا، 2 عدد دستبند، 3 حلقه انگشتر، 4 عدد ربع سکه، یک عدد نیم سکه، 2 عدد سکه تمام و یک عدد سکه پارسیان و دستبند طلا بچه گانه و 100 هزار تومان پول نقد را به سرقت برده اند.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی گفت: پرونده در ابتدا به پایگاه دوم ارجاع شد و سپس برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی نهاده شد.

وی با اشاره اینکه کارآگاهان در تحقیقات اولیه به دست آوردند که 2 مرد جوان مرتکب سرقت شده اند، اضافه کرد: بعد از گذشت 2 سال یکی از متهمان 23 ساله بی کار، معتاد به شیشه و هروئین و مجرد و دارای سابقه سرقت منزل، در اردبیل هنگام ارتکاب سرقت منزل دستگیر می گردد و در آن پرونده اعتراف می نماید که با همدستی فردی به نام شاهین 25 ساله، دارای سابقه سرقت و آدم ربایی، بیکار، معتاد و متاهل و همسر وی به نام مریم 30 ساله و دارای سابقه حمل مواد و ... در شهر های مختلف از جمله تهران دست به سرقت می زدند.

نجفی ابراز داشت: بعد از انجام پیگیری های قضائی و پلیسی، متهم از اردبیل برای شناسایی و معرفی محل های سرقت خود به رشت اعزام می گردد و در همین هنگام شاهین که تحت تعقیب پلیس قرار داشت در اسلامشهر به اتهام سرقت منزل دستگیر می گردد، اما همسرش از محل می گریزد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم از رشت به پایگاه پنجم منتقل می گردد و در آنجا نیز به سرقت منزل با همدستی شاهین و مریم اعتراف می نماید. سپس شاهین از زندان به پایگاه هشتم منتقل می گردد و در همین هنگام کارآگاهان پیروز به دستگیری مریم در نسیم شهر شدند.

انهدام باند 4 نفره سرقت از منازل یوسف آباد

وی با اشاره به اینکه شاهین و مریم در معرفی محل هایی که تاکنون مورد سرقت قرار داده اند به مناطق نازی آباد، یافت آباد، عبدل آباد، دولت آباد و مشیریه اشاره نموده اند، ادامه داد: شاهین در تشریح شیوه و شگرد خود در سرقت از منازل گفت با علی و همسرم بچه محل بودیم و سرقت از منازل را از سال 95 شروع کردیم، شگرد ما به این شکل بود که پس از انتخاب منزل مورد نظر، من و علی با تخریب درب وارد منازل می شدیم و مریم در خودرو منتظر ما می ماند و پس از انجام سرقت هر 3 با خودرو مریم متواری می شدیم، اکثرا طلا و پول سرقت می کردیم. درآمد حاصل از فروش اموال سرقتی را صرف خوشگذرانی و هزینه های زندگی می کردیم و علی در همان سال 95 با درآمد حاصل از دزدی برای خود یک دستگاه 206 خرید و آپارتمان مجردی اجاره کرد.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهمان علاوه به انجام سرقت در شهر های رشت، اردبیل و اسلامشهر تا کنون به انجام 10 فقره سرقت منزل در شهر زیبا و 7 فقره سرقت منزل در نارمک اعتراف نموده اند.

وی با بیان اینکه علاوه بر دزدان، مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر شده است، توضیح داد: ارزش ریالی اموالی که تاکنون توسط متهمان به سرقت رفته بالغ بر یک میلیارد تومان برآورد شده است و متهمان در حال حاضر با دستور بازپرس شعبه 8 دادسرای ناحیه 34 تهران برای شناسایی سایر مال باختگان و روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفته است.

thailandro.ir: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی

turkeyro.ir: تور ترکیه ارزان قیمت، تور استانبول، تور آنتالیا، کوش آداسی، ازمیر، آنکارا

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 61091

به "بازداشت سارقان منازل اردبیل و تهران پس از گذشت 2 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت سارقان منازل اردبیل و تهران پس از گذشت 2 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید