اصلی ترین حریف استقلال خود استقلال است، تیم تا نیم فصل مشکل ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، رضا رجبی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: در مورد مسائل فنی استقلال نمی توان صحبت کرد چون شرایط این تیم به خوبی گویای مباحث فنی آن است. آبی پوشان در فوتبال به بلوغ رسیده اند و حالا نه تنها ظرفیت قهرمانی لیگ، بلکه ظرفیت موفقیت های بزرگتر در آسیا را هم دارند. تنها موضوعی که ما را بابت آینده این تیم نگران می نماید، مسائل داخلی، اقتصادی و مسائلی از این دست است.

اصلی ترین حریف استقلال خود استقلال است، تیم تا نیم فصل مشکل ندارد

وی اضافه نمود: این استقلال هیچ رقیبی ندارد به جز خودش. تنها تیمی که می تواند عامل بازدارنده این تیم گردد، خود استقلال و مسائل داخلی اش می باشد.

کاپیتان پیشین آبی پوشان تاکید نمود: بهتر است به مسائل مهم تر باشگاه استقلال پرداخته گردد و برنامه ریزی مناسب برای حفظ شرایط تیم در نیم فصل دوم صورت گیرد. این تیم تا خاتمه نیم فصل اول مشکل خاصی نخواهد داشت. ولی اگر مسائل آن حل نگردد از نیم فصل دوم شاهد چالش های جدید و جدی خواهیم بود.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال کمبود بازیکن و ظاهرا کمبود منابع اقتصادی دارد. استراماچونی نیمکتی در اختیار ندارد که برای تعویض دستش باز باشد و در بعضی پستها در صورت محرومیت و مصدومیت، بازیکنان جایگزین در حد بازیکنان اصلی نیستند. این مسائل در نیم فصل دوم بیشتر بروز پیدا می نماید. به خصوص وقتی تیم وارد لیگ قهرمانان آسیا گردد.

رجبی توضیح داد: امروز که همه چیز بر وفق مراد است و نتایج تیم باب طبع است و همه راضی هستند، ما این هشدارهای لازم را می دهیم تا علاج واقعه قبل از وقوع انجام گردد و در نیم فصل دوم مسئله ای پیش نیاید. وگرنه اگر قرار باشد پول بعد از موقع برسد، حکایت نوش دارو بعد از مرگ سهراب می گردد.

thailandro.ir: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی

turkeyro.ir: تور ترکیه ارزان قیمت، تور استانبول، تور آنتالیا، کوش آداسی، ازمیر، آنکارا

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 62674

به "اصلی ترین حریف استقلال خود استقلال است، تیم تا نیم فصل مشکل ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلی ترین حریف استقلال خود استقلال است، تیم تا نیم فصل مشکل ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید